درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

دیدار مهندس چوپانی رییس اتاق بازرگانی گرگان با سرهنگ دادگر فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان

دسته بندی اخبار / 1399/9/2

دستان نامرئی، عامل کاهش مراودات تجاری با کشور های همسایه

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، مهندس چوپانی در دیدار با سرهنگ دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان، بیان کرد: در خصوص ارتباط با کشور های همسایه دست های نامرئی وجود دارد که این ارتباط ها را کمرنگ کرده اند.

 

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، ضمن اشاره به افت مراودات تجاری با کشور های همسایه بخصوص ترکمنستان، افزود: متاسفانه عده ای نفوذی در کشور حضور دارند که بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت می کنند.

چوپانی امنیت اقتصادی را بستر رضایت مندی جامعه دانست و اظهار داشت:  پلیس امنیت اقتصادی با نظارت بر نظام توزیع و همچنین جلوگیری هرج و مرج، می تواند فضا را برای آرامش تولید کنندگان نیز مهیا سازد.

 

سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در این دیدار بیان کرد: پلیس متناسب با شرایط روز تاکتیک‌های خود را تغییر می‌دهد که یکی از نیازهای امروز، ایجاد آرامش اقتصادی بوده که در همین زمینه پلیس امنیت اقتصادی در ناجا ایجاد شده و استان گلستان نیز در این زمینه پیشرو بوده است.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در این شرایط رسالت همه دستگاه‌ها و نهادها از جمله پلیس بسیار سنگین است و باید با عمل کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تلاش شبانه روزی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

 


https://gccim.com/blog/1007

ارسال نظر

بالا