درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

دیدار اعضای هیات مدیره انجمن جوانان کارآفرین استان گلستان با حمیدی فرماندار شهرستان گرگان

دسته بندی اخبار / 1399/3/29

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان کارآفرین در جامعه

محمد حمیدی در جمع اعضای هیات مدیره انجمن جوانان کارآفرین استان گلستان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ۹۹ را «جهش تولید» نامگذاری کردند و لذا با عنایت به تاثیر نقش جوانان بر تحقق این امر، حمایت از این قشز جزو وظایف اصلی مسئولان به شمار می رود.

 فرماندار گرگان ادامه داد: مشارکت های جوانان در جامعه منجر به موفقت در برنامه ها می شود، هرجا به جوانان اعتماد کردیم نتیجه آن را شاهد بودیم و در گرگان نیاز است بیشتر به جوانان بپردازیم.

 حمیدی به ضرورت حضور جوانان مستعد در برنامه ها و فعالیت های اجتماعی تاکید کرد و افزود: آمادگی کامل داریم از جوانان کارآفرین حمایت کنیم.

 فرماندار گرگان تاکید کرد: 62  هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که از این میزان 32 هزار واحد صنفی در گرگان فعالیت می کنند.

 حمیدی تاکید کرد: باید از ظرفیت جوانان کارآفرین در جامعه بیشتر استفاده شود و فرمانداری آمادگی دارد از این جوانان حمایت کند.شبستان

 احمد جوادی رئیس انجمن جوانان کارآفرین استان گلستان نیز در این دیدار بیان کرد: با عنایت به اهمیت حضور جوانان در عرصه اقتصادی، انجمن جوانان کار آفرین استان گلستان در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی، تاسیس شد.

وی افزود: شناسایی موانع و مشکلات کار آفرینی،  افزایش همکاری و کار های مشترک در میان جوانان کارآفرین و افزایش دانش و توانمندی جوانان، از جمله وظایف و اختیارات انجمن جوانان کار آفرین بشمار می رود.

جوادی اظهار داشت: ارتباط با دستگاه های اجرایی یکی از بستر های رفع موانع پیش روی کسب و کار است لذا در این رابطه آمادگی انعقاد تفاهم نامه همکاری با فرمانداری های استان را داریم


https://gccim.com/blog/866

ارسال نظر

بالا